Horeca & Gastronomie

Canopy by Hilton

16 okt , 2014  

Hilton Worldwide introduceert vandaag Canopy by Hilton, een nieuw hotelmerk dat de lifestylecategorie herdefinieert voor zowel toeristen
als zakenreizigers. Christopher J. Nassetta, CEO van Hilton Worldwide, onthulde het Canopy by Hilton-concept aan bijna 1900 eigenaren en ontwikkelingsvertegenwoordigers tijdens de Global Partnership Conference van Hilton Worldwide in Orlando, Florida.

Resultaat van marktonderzoek
“Ons langverwachte Canopy by Hilton-merk komt voort uit uitgebreid marktonderzoek en biedt een frisse kijk op een horeca-ervaring”, aldus Nassetta. “We zagen een mogelijkheid om niet alleen de lifestylemarkt te betreden door een nieuw merk te ontwikkelen, maar ook om deze categorie te herdefiniëren door een meer toegankelijk lifestylemerk te creëren. We vonden het belangrijk om minder nadruk te leggen op kostbaar design en om te leveren wat de doelgroep wil: een comfortabel verblijf dat bruist van energie.”

Doel: positief verblijf
Canopy by Hilton vertegenwoordigt een nieuw hotelconcept met veel groeipotentie, een duidelijk aanbod voor gasten en een duurzaam bedrijfsmodel. Hilton Worldwide focust zich op een nieuwe doelgroep, die niet alleen is gebaseerd op demografische gegevens, maar vooral op grond van voorkeuren en wensen. “We hebben een merk geïntroduceerd waarin de mentaliteit van de moderne reiziger en het creëren van een positief verblijf centraal staan,” zei John T.A. Vanderslice, global head, luxury & lifestyle brands, Hilton Worldwide. “Canopy is het nieuwe hotel dat energie, een eenvoudige, gastgerichte service, doordachte lokale keuzes en comfortabele ruimtes biedt, zodat gasten zich beter voelen.”

Vier essentiële elementen
Dankzij uitgebreid onderzoek en analyse van Hilton Worldwide zijn de propositie en het concept van Canopy by Hilton op alle punten verfijnd en door zowel gasten als eigenaren goedgekeurd. Vier essentiële elementen – buiten het simpelweg creëren van een positief verblijf – definiëren een Canopy-hotel:

1. Goede buurten.
2. Comfort en design.
3. Meerwaarde
4. Een ‘positively yours’ cultuur/uitmuntende service.

Meer keuze en controle voor gasten
“De wensen en voorkeuren van moderne reizigers veranderen voortdurend, en Canopy by Hilton creëert iets nieuws voor klanten in de lifestylemarkt,” aldus Jim Holthouser, executive vice president, global brands, Hilton Worldwide. “Canopy by Hilton biedt meer keuze en controle voor gasten dan ooit tevoren, van een mobiele ‘straight-to-room’-aankomst tot verrassende extra’s gedurende elk verblijf.”

Nieuwe vestigingen
Vanaf begin 2015 zullen de eerste vestigingen hun deuren openen. Canopy by Hilton heeft 11 intentieverklaringen getekend om hotels te openen in de volgende buurten:

Canopy Portland | Pearl District
Canopy London | Buurt wordt nog bekend gemaakt
Canopy Miami | Brickell
Canopy Washington, D.C. | Bethesda North
Canopy San Diego | Gaslamp Quarter
Canopy Nashville | Downtown
Canopy Savannah | Historic District
Canopy Indianapolis | City Centre
Canopy Charlotte | Uptown
Canopy Oklahoma City | Bricktown
Canopy Ithaca | The Commons

Kijk voor meer informatie op Canopybyhilton.com

Bron: Hospitality-Management.nl

,



Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.