Horeca & Gastronomie, Koffie, Ondernemen, Thee

De ultieme marketingtool: bedrukte kartonnen koffiebekers

21 jun , 2017  

Op zoek naar een effectieve en goedkope manier om jouw merk, bedrijf of campagne bij een breed publiek bekend te maken? Bedrukte kartonnen koffiebekers hebben zich bewezen als de ideale marketingtool.

Groot en sterk bereik
Wist je dat Nederland wereldkampioen koffiedrinken is? Uit Amerikaans onderzoek blijkt dat Nederlanders gemiddeld 2,4 kopjes koffie per dag drinken. Bedrukte kartonnen koffiebekers hebben dus een enorm potentieel bereik. Daarnaast profiteer je van een persoonlijk een-op-een contactmoment met de consument.  Dit contactmoment is bovendien langer dan bij traditionele printmedia, waardoor het effect van bedrukte koffiebekers als promotiemiddel veel sterker is.

Het gespreksonderwerp
Koffiedrinken is doorgaans een moment van rust en genieten. Dat is het ideale moment om jouw merk of boodschap onder de aandacht te brengen. Zorg dat je opvalt met een bedrukte kartonnen koffiebeker en word het onderwerp van gesprek.

De bedrukte koffiebeker als opvallend visitekaartje
Met een bedrukte kartonnen koffiebeker creëer je merkherkenning en draag je bij aan een positieve klantbeleving. Bedrukte koffiebekers zijn ideaal als (tijdelijk) promotiemiddel, bijvoorbeeld als ‘visitekaartje’ tijdens een beurs, festival of evenement of ter ondersteuning van een productintroductie of actie. Bedrijven en verenigingen kunnen de bedrukte koffiebekers bovendien aanbieden in hun ontvangstruimte of bedrijfskantine.

De voordelen van bedrukte kartonnen koffiebekers:

  • Voordelige en bewezen marketingtool
  • Groot potentieel bereik
  • Een-op-een contactmoment met de consument
  • Jouw merk, bedrijf of actie als het onderwerp van gesprek aan de koffietafel

Bezoek voor de mogelijkheden bijvoorbeeld www.paardekooper.nl/bedruktekoffiebekers

, , ,



Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.